DETOX SHAKLEE

DETOX BUKAN SEKADAR UNTUK KURUS

Assalamualaikum hi, salam hebat luar biasa!

Mesti anda dah baca entri saya tentang Kenapa Perlu Detox Untuk Kurus. Semestinya anda dah jelas yang toksin terkumpul dalam badan kita perlu dibuang untuk bantu kurus.

Hal ini kerana, toksin yang terkandung di dalam badan boleh menyebabkan badan kekurangan daya metabolisme.

Keupayaan badan untuk membakar lemak menjadi lemah. Dengan detox, ia akan mengeluarkan toksin yang terperangkap di dalam sel lemak. Dan ini sekaligus akan meningkatkan kadar metabolisme badan.

Sebab tu kalau nak kurus dan sihat, detox memang sangat membantu badan anda. Lagipun dengan makanan detox, tiada lemak dan toksin baru yang akan masuk ke dalam badan.

Itu kaitan detox dan kurus. Hari ni saya nak kongsi lagi 5 manfaat detox selain untuk kurus. Best ke best? Let’s go!

NO. 1 : PERLAHANKAN PROSES PENUAAN

Wow ini seronok. Tak perlu nak cucuk botox yang beribu tu. Anda sebenarnya boleh lambatkan proses penuaan secara alami sahaja iaitu dengan detox.

Dengan detox, badan akan membuang radikal penyebab tua. Ini meningkatkan kebolehan badan menyerap nutrisi yang diperlukan badan termasuk antioksidan dan vitamin yang menolong melawan oxidative stress.

Kesannya, anda akan semakin bertenaga, sel lambat tua. Awet mudalah senang kata.

NO. 2: TINGKATKAN KUALITI SISTEM PERTAHANAN BADAN

Bila badan kita banyak toksin, akan beri kesan kepada sistem imunisasi kita. Sistem imunisasi yang lemah akan mendorong badan kita untuk mudah mendapat demam dan selsema.

Ini akan menjejaskan kualiti kehidupan dan jika berlarutan mungkin akan menjemput penyakit lain pula. Jadi detox secara regular dapat meningkatkan sistem pertahanan badan.

Selepas detox, anda akan rasai sendiri badan anda susah untuk sakit. Kalau sebelum detox selalu senang demam, batuk, selesema atau pening namun selepas detox anda akan merasai kelainannya.

Malah ada pengidap migrin yang teruk boleh terus berhenti daripada bergantung kepada ubat doktor selepas menjalani detox. Boleh baca 5 Kisah Kejayaan Kurus Dan Sihat Dengan Program Jom Detox Jutawan. (link)

NO. 3: MENCEGAH PENYAKIT KRONIK

Toksin boleh menjadi penyebab kepada pelbagai penyakit kronik. Antaranya ialah kencing manis, darah tinggi, gout, kanser dan lain-lain.

Mencegah adalah lebih baik daripada merawat. Kita tak tau apa akan jadi dengan badan kita. Kita tidak tahu berapa banyak toksin terkandung di dalam tubuh badan kita yang telah berkhidmat lebih puluhan tahun ini.

Jadi lebih baik kita mengambil langkah untuk membuang toksin sebelum ia menjadi punca kepada penyakit kronik kepada badan kita.

Kebanyakan penyakit kronik tiada tanda sebelum ia datang. Tiba-tiba sahaja ia menyerang. Langkah pencegahan dengan detox ini amat perlu.

NO. 4: TINGKATKAN TENAGA

Dari hari pertama detox, anda akan merasai sendiri badan anda lebih bertenaga dari sebelum detox. Tidur semakin lena, malah bangun dengam penuh tenaga dan bersemangat.

Inilah hasil pembuangan toksin dari badan. Kerana pengumpulan toksin boleh menyebabkan kita lesu, lemah dan mudah penat.

NO. 5: MENCANTIKKAN KULIT

Masalah kulit ruam dan berjerawat adalah angkara yang sering dikaitkan dengan toksin dalam badan.

Untuk pengetahuan anda, jerawat biasanya timbul disebabkan kandungan toksin yang terdapat dalam makanan serta rangkaian penjagaan kulit.

Adakalanya, keadaan mata sembab berkantung dan ekzema atau psoriasis juga merupakan simptom tubuh anda mengandungi toksin berlebihan.

Dengan membuang toksin melalui detox mampu menjadikan kulit semakin cantik. Hal ini kerana tanpa toksin, penyakit kulit seperti jerawat akan berkurangan. Ia juga akan menguatkan rambut serta kuku. Kulit akan kelihatan segar dan bersinar secara natural.

Haa dalam link ni pun ada cerita kisah kulit sebelum dan selepas detox. Konfirm uolss terkejut tengok macam man detox bantu rawat kulit wajah.

KESIMPULAN

Wow hebatkan kesan detox! 5 kelebihan detox selain untuk kurus telah anda ketahui. Saya yakin ada di antara anda yang masih dibelenggu dengan masalah-masalah di atas.

Kesihatan adalah sesuatu yang sangat berharga. Ia tidak dapat dikembalikan dengan wang sekiranya telah tiada. Usah lagi bertangguh untuk ikhtiar sihat melalui Program Jom Detox Jutawan.

Kerana ada 7 Sebab Menakjubkan Yang Anda Mungkin Tidak Terfikir Tentang Jom Detox Jutawan. Nak sertainya? Mudah saja.

Baca 3 Langkah Mudah Kurus ini.

Penyertaan untuk Jom Detox Jutawan 16.0 sudah dibuka. Book seat cepat sebelum penuh!

Benda boleh sihat, kenapa nak sakitkan.

Hubungi saya:

018 388 9039

Atau nak mudah klik saja link whatsapp di bawah

https://kliksini.my/Jom_kurus_detox

Sharifah Abdul Samad,

SHAKLEE SUPERVISOR.

You may also like...

5 Comments

  1. You actually make it appear so easy together with your presentation but I in finding this matter to be really something which I
    think I’d by no means understand. It kind of feels too complicated and very broad for me.

    I’m having a look forward iin your subsequent put up, I’ll try to
    gett the dangle oof it!
    Delgra homepage levitra kaufen

  2. Do you have any video of that? I’d love to find out more details.

  3. Norm hat das Video gefilmt, wir warten auf neue Videos ├╝ber Drifts auf dem
    Vulkan!

  4. My spouse and I absolutely love your blog and find most of your post’s to be
    exactly I’m looking for. can you offer guest writers to write content in your case?

    I wouldn’t mind composing a post or elaborating on a few of the subjects you write
    about here. Again, awesome website!

  5. Post writing is also a excitement, if you be acquainted with after that you can write if not it is complicated to write.|

Leave a Reply

Your email address will not be published.