KESIHATAN LEBIH BAIK DENGAN SHAKLEE (Part 1)

Assalamualaikum hi, salam hebat luar biasa!

Hari ni saya nak kongsikan satu cerita seram dalam hidup saya. Hehe bukan seram hantu tapi seram bila hampir-hampir Allah tarik nikmat sihat dalam hidup saya masyallah.

SUSAH BUANG AIR BESAR, BUANG AIR BESAR BERDARAH & KERISAUAN SEBAGAI KETURUNAN KANSER USUS

Saya pernah refer doktor pakar di Hospital tentang kanser usus sebab saya selalu susah nak buang air besar dan najis selalu berdarah. Dah hampir 5 tahun, dari zaman kolej.

Seminggu mesti akan buang air besar berdarah. Doktor kata mungkin saya terlalu paksa ‘benda’ tu keluar sebab tu luka tempat buang tu.

Pernah dulu saya buang air besar berdarah sampai penuh mangkuk tandas tu. Seramnya bila ingat balik.

Memang dah refer doktor pakar dan doktor kata tak apa kita pantau dulu dan bagi ubat mudah untuk ‘membuang’. Tengok kalau masih berdarah baru akan ambil langkah lain.

Yang merisaukan tu bila doktor tahu yang arwah abah saya meninggal dunia sebab kanser usus. Jadi bila yang kena kanser tu abah, potensi untuk anak warisi gen kanser tu besar.

Saya risau sangat. Sebab dah buat macam-macam tau masih tetap sama susah membuang dan berdarah.

Sampailah saya consume Ostematrik SHAKLEE ni. Asalnya consume sebab selalu cramp waktu tidur. Bila saya konsisten ambil seminggu memang pelik sebab setiap pagi mudah sangat membuang.

Masyallah nak nangis sebab lega tau. Orang yang rasa saja faham.

Ada yang cadangkan saya ambil Herb lax. Dah ambil tapi saya lagi suka ostematrik ni sebab saya boleh ambil tiap malam dan pada masa yang sama bantu saya elak cramp waktu tidur.

Alhamdulillah dah hilang symptoms kanser usus tu. Walaupun doktor kata perlu check up lagi bila umur 40 nanti. Sekurangnya dah hilang satu tanda awal tu. Alhamdulillah.

Terima Kasih Allah
Terima Kasih SHAKLEE 😍

Author: Sharifah Samad

Leave a Reply

Your email address will not be published.